Saturday, February 2, 2008

БИ

Галзуу би гайтай галзуу
Гал дөл шиг улаан галзуу
Аальгүй би аймаар аальгүй
Аргаа бармаар хэтэрхий аальгүй
Сониучхаан би нилээн сониуч
Сольж холихгүй л бол овоохон сониуч
Мэдэмхий би улаан мэдэмхий
Мөчөөгөө өгөхгүй муйхар мэдэмхий
Мөрөөдөмтгий би мөнхийн мөрөөдөгч
Миний чинийгүй бүгдийг мөрөөдөгч
Гутрамтгай би хааяа гутрамтгай
Гуринхалж үхмээр хэт гутрамтгай
Ховдог би сайхан ховдог
Хоншоороо ч идчихмээр хөөрхөн ховдог
Зөрүүдээ би хачин зөрүүд
Зүгээр л хаячихмаар тэнэг зөрүүд
Эрхээ би танхилхан эрх
Ээжийнхээ мөөмийг санадаг эрх
Уярамтгай би учиргүй уярамтгай
Уйланхайгаа мэдэхгүй учиргүй уян
Шудрага аа би гайгүй шудрага
Шуналд идүүлчихгүй бол хэрэндээ л шудрага
Дурламтгай би хачин их дурламтгай
Хаягдахаа мэдэхгүй хаширахгүй дурламтгай
Халуухаан би гал халуухан
Хайртынхаа цусыг буцалгам халуухан

No comments: