Saturday, May 24, 2008

Би чамайгаа мартахгүй ээ

Ингээд л чи явчихлаа итгэл тээгээд би үлдлээ
Үнэнч бус байсны минь шийтгэл болгож
Үнэндээ надад чамайг бурхан илгээсэн биз
Үнсэлтээ чи урууланд минь халуун янагаар мэдрүүлчихээд
Үнэрээ чи биенд минь хаа сайгүй цацчихаад
Үгүйлэх сэтгэлийн минь хойморт ханхар зай үлдээчихээд
Үүрээ орхиод одох шиг чи надаас явчихлаа
Дэрлээд унтдаг ханхар цээжнийхээ оронд дэр тавьчихаад
Дэлгээд угтдаг халуухан тэврэлтээ сэтгэлд минь сэдрэлчихээд
Янаглалаа чи хацарт минь ягаахан тамгаар тамгалчихаад
Ялдам инээмсэглэлээ ой тоонд минь сануулчихаад
Явчихлаа чи минь холын хол явчихлаа
Яаж ч болохгүй сэтгэлээ, нулимасаа тэвчээд би үлдлээ
Би чинийх, чи минийх болохгүй
Бидэн хоёрын амьдралын зам огтлолцохгүй
Хэн хэндээ өгсөн хайрын амлалт огтхон ч байхгүй
Хэтэрхий ариухнаар дассандаа гомдол надад байхгүй ээ
Хавар намрын хайрууд хайлан дурсах мөчдөө
Халуун янаг үнсэлтийг чинь хамтдаа юм шиг төсөөлчихье
Санан санан дурсаж сэтгэл гэгэлзэх үедээ
Сонихон ялдам үнэрийг чинь сэтгэлээ нээгээд үнэрлэчихье
Зүүд зэрэглээ шиг амьдралын минь
Зуурдын гэнэхэн учирал минь дээ
Зүрхний минь гүнд үүрлэсэн зүггүй бяцхан гаслан минь дээ
Хамдтаа байсан мөчүүддээ халгаад хэлж чадсангүй ээ
Халуухан янаг амраг минь ээ
Бүрэг зангийнхаа хүлээсэнд баригдаад хэлж чадсангүй ээ
Би чамайгаа мартахгүй ээ.........................

No comments: