Wednesday, September 12, 2007

Би хүсэн, хүлээж, шатаж, асаж байна

Халхын сайхан эр чиний
Ханхар цээжийг хүсэж байна би
Давхраатай алаг нүдээрээ
Даллан дуудахийг чинь хүлээж байна би

Би хүсэн, хүлээж байна

Ховорхон төрсөн залуу минь
Хайрлан дурлахыг чинь хүсэж байна би
Эргэн, эргэн надруу хараад
Инээмсэглэхийг чинь би хүлээж байна

Би хүсэн, хүлээж байна

Янаг хонгор залуу минь
Ялдам энхрийлэлийг чинь хүсэж байна
Үс гэзэгээр минь оролдон
Үнгэж ноолохыг чинь хүлээж байна

Би хүсэн, хүлээж байна

Зоримог хонгор залуу минь
Зочилон ирэхийг чинь хүлээж байна
Халуун энгэрт чинь хөлөрч
Ханахыг мэдэхгүй жаргахыг хүсэж байна

Би хүлээн, хүсэж байна

Даруухан эгэл хонгор минь
Дурлахыг чинь би хүлээж байна
Бусдын энгэрээс ч хамаагүй
Булаах хүсэл төрж байна надад

Би хүлээн, хүсэж байна

Хүлээлт гэдэг хүлгийг
Хүй татаж хаяад
Хүсэл гэдэг тачаалыг
Хүмүүн биенээсээ зайлуулмаар

Би шатаж асаж байна аа

No comments: