Tuesday, August 7, 2007

Дурлал хайр минь би чиний эзгүйд

Дурлал хайр минь би чиний эзгүйд
Дугуй толины өмнө хичнээн эргэлдээд ч
Дур гутам царайнаас өөр юмгүй
Янаг хонгор минь би чиний эзгүйд
Яргуйн дэлбээгээр хичнээн гоёоод ч
Янзандаа нэг л өнгөгүй
Өнчин дэрэн дээр шөнөжин уйлаад ч
Бөлцийсөн нүд, баргар царайнаас цаашгүй
Ай даа хонгор минь би чиний эзгүйд
Атгахан зүрхэндээ найдвар тээсэн
Алагхан нүдэндээ гуниг хуралдуулсан
Хэн ч тоохооргүй хэдэн үг хэлхсэн
Хэнд ч тоогдохгүй матар царайтаагаараа дуудуулсан
Гундуухан нэгэн яваагаа мэднэ ээ
Гэлээ ч гэсэн чи минь наддаа нэг л өдөр
Гэрэл цацруулан хүрээд л ирнэ
Сайхан инээмсэглэлээр намайг мялааж
Санасан шүү гээд шуналтайя үнсэнэ
Яг л тэр мөчид хэний ч олж хараагүй
Хээнцэр гоо үзэсгэлэнг надаас олж харна чи
Дурлал хайртайгаа учирсан хүний
Дуусашгүй гоо үзэгэлэнг дуу алдан магтана
Үгүйлж түүнийг магтан дуулахаар үзэгээ шүүрнэ
Үнэндээ тэр цагт чамд үг дутана анд минь

No comments: