Wednesday, August 15, 2007

Өөрийгөө оллоо

Таавар мэт энэ орчлонд
Тайлагдашгүй оньсого олон
Тэрний нэг нь би өөрөө
Энэхэн хорвоог таниж мэдэхээр
Эцэс төгсгөлгүй аянд мордоод
Эцэст нь өөрийгөө л оллоо би
Төрөх үхэхийн завсарт
Төөрөг заяа минь яаж зурагдсныг мэдэхгүй
Мэдэхийг ч хүсэхгүй
Мэдчихвэл амьдрал утгагүй болох биз
Ямар ч гэсэн би хүн
Ямархан хувь тавилангаар хүн болж төрөөд
Янзын энэ хорвоогоос яаж одохоо ч мэдэхгүй
Өөрөө өөрийгөө таньж мэдэхээр
Өчнөөн шөнийг бодолд уяж өнжлөө
Өөрөөн би өөртөө таагдашгүй таавар
Өрөөлийн тухай тэгэхээр бодох ч хэрэг байхгүй
Огтоос бодоогүй саваагүйтэл
Олби огтоно мэт гэнэтхэн
Ой ухаанаас минь урган гарч
Энд тэндгүй сэлгүйцэж
Эрчүүдийг өдөөн хатгаж эхлэхэд
Эмэгтэй хүн гэдгээ мэдэрлээ
Тэгэхээр яг одоо би өөрийгөө хүн
Хүн хүндээ эмэгтэй хүн гэдгээ л
Эргэлзэлгүй олж тогтоолоо

1 comment:

Uunee said...

Бичээд байгаарай. Амжилт хүсье.